„Podaj dalej – zintegrowana komunikacja marketingowa w instytucji kultury” to szkolenie, które odbędzie się 12 listopada 2024 r. w godz. 9:00 – 13:00 w ramach cyklu szkoleń dla bibliotekarzy bibliotek głogowskich miasta i powiatu pod hasłem ” Zmieniamy się – szkolimy, rozwijamy, działamy” dofinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury – państwowego funduszu celowego.
Zintegrowana komunikacja marketingowa jest czasami określana również skrótem IMC (ang. Integrated Marketing Communications), a jej ideą jest łączenie różnych narzędzi promocyjnych oraz usług i technik komunikacji, marketingu oraz reklamy w celu uzyskiwania oczekiwanych efektów. O narzędziach i technikach komunikacji w instytucjach kultury opowie Natalia Gromow.
Natalia Gromow – absolwentka historii na Uniwersytecie Gdańskim oraz studiów podyplomowych Marketing kultury (Uniwersytet Warszawski) i Innowacyjne praktyki public relations (Uniwersytet Gdański). Obecnie studiuje Psychologię przywództwa na Uniwersytecie SWPS, dd kwietnia 2016 r. dyrektor Biblioteki Gdynia wcześniej pracowała w Wojewódzkiej i Miejskiej Bibliotece Publicznej w Gdańsku na stanowisku kierownika Działu Marketingu i PR oraz rzecznika prasowego. Pomysłodawczyni i osoba odpowiedzialna za wdrożenie Karty do Kultury, inicjatorka ogólnopolskiej (nie)konferencji dla pracowników bibliotek Kierunek-Wizerunek, programu wymiany bibliotekarzy Praktyka dla praktyka oraz wielu kampanii marketingowych promujących czytelnictwo i korzystanie z bibliotek. Interesuje się turkusowym zarządzaniem, psychologią organizacji pracy oraz strategiami instytucji kultury i budową marki. Jest ambasadorką rzecznictwa i budowania pozycji instytucji na współpracy ze środowiskiem lokalnym. Współzałożycielka Stowarzyszenia LABiB.