W związku z ustanowieniem uchwałą Senatu RP rok 2024 Rokiem Edukacji Ekonomicznej biblioteka głogowska włączając się w ogólnopolskie obchody przygotowała kilka wydarzeń edukacyjnych o tematyce ekonomicznej dla różnych grup odbiorców pod wspólnym hasłem „Mie(dź) i być czyli ekonomia na co dzień”. Pierwsze zajęcia warsztatowe odbędą się w dniu 7 października 2024 r. Weźmie w nich udział młodzież z głogowskich szkół średnich: I Liceum Ogólnokształcącego im. Bolesława Krzywoustego, Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II oraz Liceum Ogólnokształcącego Aslan. Wspólnie z prowadzącym dr hab. Zygmuntem Waśkowski, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu poznawać będą sztuczki marketingowe i sposoby ich rozpoznawania tak aby nie dać się na nie złapać.
Projekt dofinansowany ze środków KGHM Polska Miedź S.A. realizowany we współpracy z Klubem Czytelnika KGHM w ramach kampanii „Mie(dź) apetyt na czytanie”.
Prowadzący: dr hab. Zygmunt Waśkowski, prof. UEP, specjalizuje się w problematyce marketingu i zarządzania w sporcie, marketingu doświadczeń, wartości dla klienta, a także zarządzania marketingowego przedsiębiorstw. Autor ponad stu publikacji naukowych. Pełni funkcję Prezesa Zarządu Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu, Dyrektor Instytutu Marketingu na UEP, miłośników biegów, górskich trekkingów i fotografii.