Informujemy, że w dniu 12 listopada 2018 r. biblioteki głogowskie będą nieczynne.

W dniach 14-18 maja w BLOG-u (Filii nr 2 MBP) odbędzie się szkolenie „O finansach w bibliotece”, w którym weźmie udział 20 osób 50+, chcących poszerzyć swoją wiedzę i kompetencję w zakresie ekonomii, finansów i bankowości elektronicznej.

Podczas szkolenia uczestnicy naucza się m.in.

• jak założyć internetowe konto bankowe,
• jak robić przelewy elektroniczne,
• jak wybrać najkorzystniejsza ofertę kredytu, ubezpieczenia, lokaty,
• jak zrezygnować z umowy zakupu,
• jak racjonalnie gospodarować budżetem domowym.

„O finansach w bibliotece” to projekt realizowany przez Fundację Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego we współpracy z Narodowym Bankiem Polskim w ramach programu edukacji ekonomicznej.

Miejska Biblioteka Publiczna w Głogowie jest jedną z 200 bibliotek z całej Polski, które biorą udział w tegorocznej, już 5, edycji tego projektu.